I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" I18n Error: Missing interpolation value "Navn" for "{{ Navn }} ikon" Afspil video

Handelsbetingelser

Som privatkunde:

Behandling af personlige oplysninger
Vi gemmer kun de oplysninger, der er nødvendige for at gennemføre din bestilling. Herunder navn, adresse, telefonnummer og e-mail. Alle oplysninger bliver behandlet strengt fortroligt og vil aldrig blive videregivet til en tredjepart der ikke er i direkte forbindelse med ordrebehandlingen. Vi videregiver email-adresse og telefonnummer til Post Danmark, for at de kan oplyse om leveringstidspunkt m.v. – Oplysningerne bruges ikke til markedsføring – hverken af os, eller Post Danmark.

Betaling 
For at kunne levere så hurtigt som muligt, bedes du bruge dit kreditkort. Ved kreditkortbetalinger, kan vi påbegynde ordrebehandlingen med det samme. Ved forudbetaling starter ordrebehandlingen først, når beløbet er synligt på vores konto — typisk 1-3 dage efter du overfører beløbet. Ved forudbetaling bedes du bruge overførselsteksten (den primære, korte tekst) Ordre **** og anvise præcis det beløb som ordren lyder på.

Hvis du opgiver en anden overførselstekst risikerer du at vores system overser indbetalingen, og beløbet først opdages ved manuel gennemgang, nogle dage efter. Ved delleveringer hæves beløbet for hele ordren efter forsendelsen af første levering. Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes.

Priser
Alle priser er hvor ikke andet er nævnt pr. stk.
Forsendelsesomkostninger (Shipping)
Forsendelsesomkostningerne dækker over porto og ekspedition. Vi bruger Post Danmark til både brev- og pakke-forsendelser. Ved store eller tunge pakker bruges Danske Fragtmænd. Prisen beregnes ud fra vægt og volumen af den samlede ordre. Den opgivne vægt på de enkelte varer, er inkl. pakkeemballage. Forsendelser i Danmark Kr. 69,00 (op til 10 kg, og afhængig af volumen)

Levering
Leveringstiden er normalt fra dag til dag (for 9 ud af 10 ordrer) hvis ordren er lagt før kr. 16:00. Dog vil der gå ca. 10 dage, hvis ikke alle bestilte varer er lagervarer. Ved forudbetaling forsinkes leveringen ca. 3 dage, jf. ovenfor.

Fortrydelsesret
Der ydes 14 dages fortrydelsesret på varer, som er købt via fjernkøb, jf. købeloven. Fortryder du mod forventning et køb, kan du indenfor 14 dage efter modtagelse returnere varen. (Se punkt 12. Returnering til os) Herefter anviser vi dig det betalte beløb inden 14 dage.

Ved returnering skal medsendes en kopi af fakturaen, angivelse af årsagen til returneringen af varen samt angivelse af hvilket bankkontonummer pengene skal overføres til – hvis vi ikke har disse 3 oplysninger, vil det returnerede blive henlagt. Varen skal returneres i original emballage, og på samme måde som den blev fremsendt.

Vi modtager ikke forsendelser sendt som “modtager betaler” eller postopkrævning.

Reklamation
Der ydes 2 års reklamationsret jf. købeloven. Har du modtaget en forkert, defekt eller mangelfuld vare skal denne sendes til os. (Se punkt 12. Returnering til os) Herefter sender vi dig den korrekte vare eller en ny intakt vare. Husk at angive årsagen til returneringen. Og husk at vedlægge denne årsagsangivelse med den returnerede vare. Mails om dette emne læses ikke af reparatør, derfor dette krav. Ved reklamationer over defekter og mangler, vi ikke kan genskabe med rimelig grundighed, opkræves et gebyr på kr. 200,00, som dækker undersøgelse og returfragt til dig. Gebyret opkræves forud for returneringen af produktet. Dette gebyr opkræves ligeledes ved konstaterede mangler der skyldes forkert anvendelse.

 

Beskadiget forsendelse
Er varen beskadiget ved modtagelsen skal du klage til Post Danmark — det er ikke fordi vi ikke vil forholde os til sådanne sager, men Post Danmarks regler siger at det er modtager — ikke afsender — der skal reklamere over beskadigede pakker. Ved oprettelse af reklamation/efterlysning svarer “dato for forsendelse” til datoen på ordre-mailen med “Status: Sendt”. Afkryds evt. feltet “Ca. dato”, da vores system ikke sondrer mellem om pakken nåede fra os til posthuset eller ej. Hvis mailen er modtaget efter kl. 18:00 — posthusets lukketid — vil pakken først være sendt dagen efter.

 

Vedr tvist
Enhver tvist mellem forretningen og kunden er underlagt dansk lov.

 

Returnering til os
Returnering skal ske til vores adresse:

 

Neonskiltet v. Access PR
Biskop Svanes Vej 65B, 2 sal 
3460 Birkerød

Som erhvervskunde:

Ordrebekræftelse
Ordrer vil blive kontrolleret, behandlet og bekræftet. Du skal kontrollere, at alle detaljer om bekræftelsen er korrekte, og at vores service lever op til dine krav.

Betaling
Du vil modtage en faktura via e-mail. Ordren sættes i gang, når faktura er betalt.

Priser
Alle priser er eksklusive moms.

Levering
Levering sker normalt ca 14 dage efter betaling. Hvis levering ønskes med hurtigere levering end ca 14 dage skal varen bestilles som ekspres ordre Der vil blive pålagt et ekspres gebyr afhængig af ordrens størrelse. 

Klage/returnering
I tilfælde af en klage over neonskilte, skal alle produktet returneres til Access PR senest 10 dage efter modtagelse af produkter, sammen med en skriftlig forklaring på årsagen til returneringen. Intet ansvar for fejl vil blive behandlet af Access PR, medmindre en skriftlig ordre oprindeligt blev leveret. Varer skal returneres i original emballage. Ved fejl i produktet udbedrer Aceess PR fejlen og fremsender nyt produkt. Ordrer kan ikke annulleres, som følge af hændelige fejl i produkter, der kan udbedres.

Pakning og transport 
Varer vil blive pakket sikkert inden afsendelsen. Access PR A/S er ikke ansvarlig for nogen forsinkelse, skade på eller tab af genstande efter de er afsendt fra vores leverandør. Krav for skader i transit bør ske til de luftfartsselskaber, der leverer varen, straks efter modtagelsen.